CafeMom Tickers
CafeMom Tickers
Showing posts with label tagged. Show all posts
Showing posts with label tagged. Show all posts

24.7.09

nak jawab tag ariba - peluk cium utk awak

1. Name of person who made you laugh last nite?
~ bb Adief Rayyan..nak tergelak sebab dia suka merengek ngengade nak susu..eheh geramm

2 .What were you doing at 0800?
~ baring tgj buletin utama

3 . What were you doing 30 minutes ago?
~ lap lap bb,,tukar diaper dia

4 . What happened to you in 2006?
~ merancang masa depan..tp agak terlewat disitu

5 . What was the last thing you said out loud?
~Alalalalal sayang mama,.jangan nangis nangis..nih mama dah balik daaaaa..hehehhe (takde la kuat sangat pun..ala ala utk bb dengar aje)

6 . How many beverages did you have today?

~ 2 kot, tak ingat

7 . What color is your hairbrush?
~ white

8 . What was the last thing you paid for?
~ Bayar duit tol

9 . Where were you last nite?
~ Di rumahhh lor

10 . Where do you keep ur charge?
~ erk,tak berapa nak faham la soalan nih..sama kot dengan ariba,,charger phone dah terplug in pon..tunggu utk dicocok

11 . Do u missed someone??
~ Yes..arwah bapak..lately hehari asyik teringat aje..sob! sob!..ada maksud ke?

12 . What's the weather like today?
~ panas terik

13 . What's the best ice-cream flavor?
~ semua flavor pun sodap

14 . What excites you?
~ soping moping..pg vacation!

15 . Do you want to cut your hair?
~ dah taknak ptg..

16 . Are you jealous person?
~ tak jugak,,

17 . Do you talk a lot?
~ sometimes..skang dah kurang

18 . Are you over the age of 25??
~ dah 29 daaaaa..uwaaaaaaaa

19 . name a friend whose name start wit 'A' & 'K'
~ A for Amie,Anita K for Kerol,kerel

20 . Who's the first person on ur receive call list?
~ my mommy

21 . What is ur dream car??
~ BMW X6 kaler merah yooo

22 . What does the last text message you received say?

~ "June,jom p spa nanti nak dak?" from my beloved cousin Lin -pelok cium

23 . Do you chew on your straw???
~ tak mungkin akan berlaku,.benci betol..

24 . Where's the next place you're going to??
~ ntah la labu,,

25 . Who's the rudest person in your life??

~ orang yang takde arah nak mengutuk aku..saja nak kasik hangen satu badan

26 . What was the last thing u ate??
~ kaya and butter toast

27 . Will you get married in future???
~ dah kawen,,kalau nak kawen lagi bleh? kuang kuang kuang

28 . What's the best movie you seen in 2 weeks???
~ erk,.,fight back to school 2 ..keh keh keh

29 . Is there anyone you like rite now???
~ erk..ramai nih

30 .When was the last time you did ur dishes???
~ malam tadi

31 . Are you currently depressed???
~ yessssss...hehari..biasala orang banyak masalah

32 . Did you cry today???
~tak,,semalam ada

33 . Why did you answer and post this??
~ ariba suruh,.kita dalam bloglist dia,,hehe

34 . Mangsa tag yang lain..
~
sape la yang rasa cam nak buat..kang letak nama,tak buat ,,aku gak yang sentap.emo kejap

3.2.09

tagged!

1 . Name June
2 . Birthday 9th June 1980 (ada masa lagi simpan duit beli hadiah)
3 . BirthplaceAdventist Hosp Penang
4 . Current Location My work place..
5 . Eye color - cokelat (i guess)..
6 . Hair colordah bercampur mcm2 kaler..
7 . Height - 163cm..
8 . Right handed or left handed - Right handed..
9 . The shoes you wore todayeziflex scholl
10 . Your weaknessmanjang ja mengantok
11 . Your FearAllah SWT (off course)..
12 . Your perfect pizzathincrust extravaganza fr Dominos
13 . Goal you would to archieve next yearbikin panas!! duit duit duit..shoppinggg
14 . Your Most Overused Phrase On an instant messengerooo ok
15 . Thoughts first waking upmalassssssss nya nak mandi.
16 . Your bedtimekul 11 tepat..sapa call lepas tu..aku malas nak jawab kecuali hubby i
17 . Your most missed memoryunitarrrrrrrrrrr...netball!!!
18 . Pepsi or coke - Coke le..
19 . Mcdonalds or burger king - dedua pun sodap!
20 . Single or group dates - ramai pun ok..baru tak sangap.
21 . Chocolates or Vanillatgk la utk air ke icecream ke..kek ke
22 . Cappuccino or Coffee - kopi o ais satuuuuuuuuu
23 . Do you smokeshisha termasuk dak?
24 . Do you swearbila perlu kot.. grrrrr
25 . Do you singtetiap hari yer
26 . Do you shower dailyapa gila nya soalan nih..ingat kambing ke tak mandi
27 . Have you been in lovesebelum nih bleh tahan gak ar..tp laki nih keparat ar..except u hubby!
28 . Do you want to go to collegenak la..ada orang nak bayar yuran i tak?.
29 . Do you want to get marrieddah kawen..
30 . Do you believe in yourselfkenkadang aar..bila benda best jadik
31 . Do you get motion sickness - Sometimes..
32 . Do you think you are Attractivetak ar..berlemoih ja manjang
33 . Are you health freakble tahan ar
34 . Do you get along with your parentserrr...ntah la
35 . Do you like thunderstorms ?memang tak la kan
36 . Do you play instrument - dulu suka main yang segi tiga ketuk dengan besi tu
37 . In the past month have you drank alcoholtakdak
38 . In the past month have you been on Drugstakdak
39 . In the past month have you gone on a date - dakkkkkkkkkkkkkkk
40 . In the past month have you gone to a mallada..buat lenguh kaki ja
41 . In the past month have you eaten Sushitakkkkk...nak nak nak sapa nak belanja nih
42 . In the past month have you been on stage - takkkkkkk..untuk apa?
43 . In the past month have you been dumped - tak..isk apa jenis soalan ni
44 . In the past month have you gone skinny Dippingtak penah la..
45 . In the past month have you stolen anythingtarakkkk
46 . Ever been drunk - tadi kat atas bukan dah jawab ka
47 . Ever been called a teaseYups..
48 . Ever been beaten up - masa sekolah rendah!
49 . Ever be Shopliftedmotif?
50 . How do you want to diedalam ketenangan dan penuh keimanan
51 . What do you want to be when you grow updah besar panjang..tua bangka dah pun nih
52 . Favourite eye color - Brown Color..
53 . Favourite hair colormerah!
54 . Short or long hairpanjang arrrrrrrr
55 . Height - takdak modal lain punya soalan nih
56 . Weight - skang nih 58.4kg
57 . Best clothing stylejeans and tshirt
58 . Number of drugs i have taken - aku benci la soalan nih..nih yang malas nak jawab nih
59 . Number of cds i owned - banyak sangat..sampai dah bersepah tinggal case
60 . Number of piercing8..tp tinggal 2 ja camno
61 . Number of tattoostakdak la..nak buat kalau boleh
62 . Number of things in past i regret - banyak sangat la..
63 . Tag to 2 peoples
AIDA - nih pun belum tentu dia nak jawab

7.1.09

tagggggggggg

Directions: Once you’ve been tagged, you have to write a blog/Facebook note with 16 random things, facts, habits or goals about you. At the end choose 16 people to be tagged, listing their names and why you chose them. Don’t forget to leave them a comment or tag them in your note to read this.


1. Tido

pantang kat mana mesti mata nih macam gam..heran betul la..tido cukup pun lepas tu mesti mengantuk..setengah orang kata terlebih tido..macam macam la kan..tapi yang pasti aku memang kaki tido..so kalau pegi umah orang tu aku segan sket aar..sebab tu aku kena buat sesuatu..main hp ke baca buku ke utk elak dari mengantuk..tp kalau uamh sendiri ke,umah aunty2 ke..umah kenkawan ke..haruslah aku cari sofa yang empuk empuk ke..bilik tido ke..utk ZZzzzz..buruk ar perangai..tp itu la aku..tak bleh drive sensiang..mata terus nk tutup..

2.Tgk TV
suka tgk tv..kalau dari pagi aku tgk tv..abih semua channel aku tekan..citer bodoh ke ape ke aku tgk je..tp itu kalau takde plan nak ke mana mana la kan..online jarang la..sebab tgk tv bleh landing landing..so lepas tu tv tgk aku kan..

3.Suka bersembang!
nih memang masalah..aku pelik ar..aku memang suka bercakap..sembangggggg macam macam selalunya aku akan sembang sakan ..sampai merepek2..gelak guling guling kalau dengan dua orang adik angkat aku si Ila dan si Yang pastu dengan bestfriend aku Dayang..cukup dengan dorang..makan mekarlah idop aku nih..[hubby i love u jugak tp u tak suka bercakap dengan i..so tak termasuk]

4.Menyanyi
nih paling ketara,,sangat suka menyanyi..dulu masa aku study kat penang..selalu pegi karaoke, 1 lagu rm1 yer kenkawan..kalau drive on radio je..rasa setiap lagu yang keluar tu aku akan nyanyi,.tp setengah tu takde la ingat sampai habis..sebelum tido pun kena dengar lagu gak..tp skang hp dah lingkup so takleh dengar lagu dah..sebab tu on tv sampai ke pagi..sendiri tido..kat ofis pun camtu gak..hampeh!!!

5.Selekeh!!
camno nih..dulu ex bf aku siap malu lg dengan aku k..sian tak..yerlah tak stylo cam orang lain..aku kisah ke..dah aku camnih..memang pakai tshirt,jeans dan selipar je..orr nikmat ok..senang..apa nak susah pakai lawa lawa.,.bukan johnny depp ada pun nak dating dengan aku..hahahaa

6.target saya adalah untuk membeli rumah..kalau rumah tu kecik pun takpe..asal rumah sendiri kan..untuk masa depan jugak..tp ntah bila la kot,.,.

7.target utk tukar kereta setiap 3-4 tahun -sedang diusahakan..belum setel lagi..in proses..tp aku takde la nak tukar pakai honda ke merc ke..bmw ke..ape gile ko..baik aku beli rumah camtu..keta murah sudah..local ..kereta mampu bayar..bila bayar sendiri..keta murah je..takat takat budget yer senah!

8.impian ku untuk ke LONDON! perlukah saya berangan sampai ke anak cucu..oh tidak mampu!! sedih sungguh

9. hopefully akan jadi seorang ibu yang cool kepada baby aku nih..taknak jadi ibu yang bosan!! nanti baby taknak kawan!! ecehhhhhhh..melampau senah ko nih..nak yang best je

10.rambut panjang akan ku simpan sampai tahap bosan..sampai laki aku kata potong, baru aku ptg..u jangan suruh i simpan sampai lantai..nak buat mop ke ape..

11.masa adalah terhad..oleh kerana dulu idop aku dah kat kl almost 7yrs..so..kebanyakan kenkawan semua kat kl..so kat kedah takdoooooooo ye...skolah rendah je kat sini..jadi, saya sangat sunyi..dok saje2 mau ja la aku rindu kat 2orang adik angkat aku tu..bleh nangis ok..sedih laaaaaaaaa....sebab tu aku kena selalu pg kl..[alasan] bila pegi kl takde pun aku jumpa dorang..yerlah aku tak larat nak drive la..panas ok..malam takleh tak larat nak bersengkang mata..pastu masa tk kena..susah laaaaa

12.RINDU nak jamming!!
miss my band..bila nak active balik? tunggu baby keluar kot..tp susah jugak..aku kan kat sini so haruskah terkubur begitu aje..emmm :(

13. cam mane nih..baru 13 takde idea dah nak tulis apa..[saja nak skip no 14]

14.aku pandai simpan rahsia kenkawan ok..hehehe rahsia diri sendiri pun jugak..tp benda yang bleh bagitau tu aku bgitau je..sebab takde maknanya aku jadi gila sorng sorang dok pendam masalah nih..

15.tatau dah nak tulis apa..skip to 16

16...nak tagg orang lain plak..sila buat


Norul
Anita
Rinot
Amie
Su
Kiah
Shena
Aida
Ayu Pixie
and sesape yang mengantuk gila kat ofis.pastu tatau nak buat apa..

11.

2.12.08

tagged!

tagged!!

thanks anita!!

Do the "Letter MEME". Tag no less than 5 other people, and leave them a comment, informing them that they have been tagged. Then copy the "How-to" Letter Meme, and finish your Journal entry.

-> How you do the Letter Meme:

Dear ________(the last person who left a comment on your blog/journal):

I don't really know how to tell you this, but ___1___. I think I realized it ___2___ ___3___ and I saw you ___4___ ___5___. I'm sure you're ___6___ enough to understand ___7___. I'm returning ___8___ to you, but I'll keep ___9___ as a memory. You should also know that I ___10___ ___11___ .

___12___,
-Your name-


Just fill in the blanks on top based on the answers you are gonna choose below.

Ohh. And my results are at the bottom of this post! :D

1. What's the color of your shirt?
Blue - Our romance is over
Red - Our affair is over
White - I'll join the monastery
Black - I dislike you
Green - Our horoscope doesn't match
Grey - You're a pervert
Yellow - I'm selling myself
Pink - Your nostrils are insulting
Brown - The mafia wants you
No shirt - You're a loser
Other - I'm in love with your sister

2. Which is your birth month?
January - That night
February - Last year
March - When your dwarf bit me
April - When I tripped on sesame seeds
May - First of May
June - When you put cuffs on me
July - When I threw up
August - When I saw the shrunken head
September - When we skinny dipped
October - When I quoted Santa
November - When your dog ran amok
December - When I changed tennis shoes

3. Which food do you prefer?
Tacos - In your apartment
Pizza - In your camping car
Pasta - Outside of Chicago
Hamburgers - Under the bus
Salad - As you ate enchilada
Chicken - In your closet
Kebab - With Paris Hilton
Fish - In women's clothing
Sandwiches - At the Hare Krishna graduation
Lasagna - At the mental hospital
Hot dog - Under a state of trance
None of the above - With George Bush and his wife

4. What's the color of your socks?
Yellow - Hit on
Red - Insult
Black - Ignore
Blue - Knock out
Purple - Pour syrup on
White - Carve your initials into
Grey - Pull the clothes off
Brown - Put leeches on
Orange - Castrate
Pink - Pull the toupee off
Barefoot - Sit on
Other - Drive out

5. What's the color of your underwear?
Black - My best friend
White - My father
Grey - Bill Clinton
Brown - My fart balloon
Purple - My mustard soufflé
Red - Donald Duck
Blue - My avocado plant
Yellow - My penpal in Ghana
Orange - My Kid Rock-collection
Pink - Manchester United's goalkeeper
None - My John F. Kennedy-statue
Other - The crazy monk

6. What do you prefer to watch on TV?
Scrubs - Man
O.C. - Emotional
One Tree Hill - Open
Heroes - Frostbitten
Lost - High
House - Scared
Simpsons - Cowardly
The news - Mongolic
Idol - Masochistic
Family Guy - Senile
Top Model - Middle-class
None of the above - Ashamed

7. Your mood right now?
Happy - How awful I've felt
Sad - How boring you are
Bored - That Santa doesn't exist
Angry - That your pimples are at the last stage
Depressed - That we're cousins
Excited - That there is no solution to this
Nervous - The middle-east
Worried - That your Honda sucks
Apathetic - That I did a sex-change
Ashamed - That I'm allergic to your hamster
Cuddly - That I get turned on by garbage men
Overjoyous - That I'm open
Other - That Extreme Home Makeover sucks

8. What's the color of your walls in your bedroom?
White - Your ring
Yellow - Your love letters
Red - Your Darth Vader-poster
Black - Your tame stone
Blue - The couch cushions
Green - The pictures from LA
Orange - Your false teeth
Brown - Your contact book
Grey - Our matching snoopy-bibs
Purple - Your old lottery coupons
Pink - How awful I've felt
Other - Your memories from the military service

9. The first letter of your first name?
A/B - Your photo
C/D - The oil stocks
E/F - Your neighbour Martin
G/H - My virginity
I/J - The results of your blood-sample
K/L - Your left ear
M/N - Your suicide note
O/P - My common sense
Q/R - Your mom
S/T - Your collection of butterflies
U/V - Your criminal record
W/X - David's tricot outfits
Y/Z - Your grades from college

10. The last letter in your last name?
A/B - Hate your guts
C/D - Never will forget
E/F - Always wanted to break
G/H - Never openly mocked
I/J - Always have felt dirty before
K/L - Will tell the authorities about
M/N - Told in my confession today about
O/P - Was interviewed by the Times about
Q/R - Told my psychiatrist about
S/T - Get sick when I think of
U/V - Always will try to forget
W/X - Am better off without
Y/Z - Never liked

11. What do you prefer to drink?
Water- Our friendship
Beer - Senility
Soft drink - A new life as a clone
Soda - The incarnation as an eskimo
Milk - The apartment building
Wine - Cocaine abuse
Cider - A passionate interest for mice
Juice - Oprah Winfrey imitations
Mineral water - Embarrassing rash
Hot chocolate - Eggplant-fetishism
Whisky - To ruin the second world war
Other - To hate the Boston Celtics

12. To which country would you prefer to go on a vacation?
Thailand - Warm regards
USA - Best regards
England - Good luck on your short-term leave from jail
Spain - Go and drown yourself
China - Disgusting regards
Germany - With ease
Japan - Go burn
Greece - Your everlasting enemy
Australia - Greetings to your frog Leonard
Egypt - Fuck off now
France - In pain

---------------------------------------------------------------------------***-------------------------------------------------------------------------------------

INILAH JAWAPAN AKU YER!!!


Dear Anita
I don't really know how to tell you this, but our romance is over. I think I realized it when you put cuffs on me with Paris Hilton and I saw you carve your initials into my best friend. I'm sure you're scared enough to understand how aweful ive felt. I'm returning your love letters to you, but I'll keep your collection of butterflies as a memory. You should also know that I told my psychiatrist about Oprah Winfrey imitations

June,


next> sila la buat tagg ini yer..

mommy rinie
mommy tina
liza darling
Norul

15.9.08

migrain sudah!

tagggggging time! farah,,u buat i cam nak muntah lapanbelas kali! jawab soalan tag nih

15 weird facts about me!

1. aku gila makan nasik!! wherever i go,,di mana saja..bila bila masa nasi adalah pujaan hatiku..takde la pelik mane..tp kalau orang tanya..er..nak makan nasik ke nak makan bihun? er..nasik la..even kat rumah my mom tahu sangat dah..bila bila masa pun akan ku cari nasik..nasik dengan telur je ke..nasik dengan ikan bilis pun gua ok yer..kureng dengan fastfood..sangat la lemau aku nih..

2. suka main main rambut! masa rambut pendek ke..rambut panjang ke.suka je..sampai luruh luruh rambut aku ...haih! hampeh..pastu suka nak cium cium rambut..bau tgk wangi ke tak..kalau tak wangi..sumpah lepas tu nak pegi mandi..nak syampoo kasik wangi..

3. sebelum tido suka nak nyanyi dulu..lagu apa pun takpe..siap sambung sambung dengan lagu lain..sebab kalau nak nyanyi sampai habis 1 lagu..sumpah chek taktau ok..sket sket bleh la..kalau taknyanyi kuat kuat..nyanyi pelan pelan..kalau boleh nak cover jangan bagi sape pun dengar...hubby taktau nih..dia tak penah dengar lagi..malu nak kasik orang dengar..saje je pasang lagu kat radio ke..hp ke..pastu nyanyi sendiri..

4. tak suka duduk kat seat depan sebelah driver..satgi banyak benda kena buat..selalunya kalau dok depan..nanti orang tu la kena turun bukak gate ke..kena turun beli barang ke..kena turun pegi situ sini..kalau dok belakang..bleh dok senyap senyap...tido ke..so orang depan takyahla suruh kan..tapi selalunya mesti kena dok depan..tak pun kena paksa drive.

5. suka kaler MERAH!! merah sangat la mengairahkan..bluekkk!! geli oi..merah hati..any la..merah jenis apa pun..aku sangat suka ok..kalau nak beli apa pun..kalau merah..sangat la saya berbesar hati..hehehe kaler hitam pun faveret jugak..2 kaler nih je la..kaler lain takde..saya benci kaler kuning!! tapi ada gak baju kaler kuning..depends la..benda apa kan..tp kuning tu serius la cam boyan nye kaler..:P

6. tak suka tido dalam ekon..sangat kampung aku nih..tp itula kebenarannya..bukan la benci gila dengan ekon..gila kau..ekon tak bersalah..sebab ekon kalau sejuk sangat..kaki dan tangan rasa cam nak patah...lemau gila..pastu kalau nak tumpang tido dengan mak ke..tido memana kat hotel ke..memula masa nak tido tu kena check dulu temp kalau melampau..mau je tutup trus..tp my mom..ekon tu nak je bukak kuat kuat..sampai menggeletar..pastu nak tido tak ble..dah jadi cam belut atas katil,tak senang laaaaaaaaa

7. aku benci toilet yang jenis duduk tu..better yang mencangkung..heheh gila aku nih!! tau sebab apa...sebabnyaaaaaaaaa toilet duduk kat malaysia nih semua kotor.....kalau ko pegi hotel ke takpe la..bersih kan..wangi lagi..kering lak tu..kalau pegi kedai mamak ke..sanggup ke?dengan basahnye..kotornye..pastu siap pijak lagi atas tu..:P habit..kalau gi lepak memane, tanya dulu kat hubby ke kawan ke..er..toilet kat sini duduk ke cangkung? kalau cangkung ok ..kalau duduk..sanggup ok tahan pegi kat stesen minyak ke..balik rumah ke..haih

8. suka babies..tp tak suka budak budak yang suka menjerit tak tentu hala tu..mak dorang tak ajar ke jangan nak memekak kat rumah orang? lari sana sini..punggah barang orang..tak suka tau..kalau ikut aku, cam nak sepak je muka dorang tu..tapi sabar..heheh :D kalau anak buah aku...takdela aku sepak..cuma warning je lebih..tp gangster budak skang.kita marah..dia marah kita balik..(mak bapak la ajar nih, saper lagi)

9. aku suka lelaki yang terer main guitar..main trompet ke,,drum ke kurang la sket..tak teruja,..suka camtu je..tapi kalau main guitar..sangat suka,.tk kira la bass ke..violin ke,,tp kalau main  lead lagi bagus..heehe..haaaaa..hubby loves to play guitar..lead ok..dats y i love him more..hhehe (bangga la tu karang)..kalau dia bosan ke..break from doing his work ke..dia mesti main guitar..so kalau dia merepek pun suka jugak..

10. panas baran! tak leh wat apa..tp tak selalu la..kalau ada benda yang buat aku marah..sangat la mendukacitakan..(tak suka..sedang cuba untuk kurangkan perasaan camtuh)

11. i hate rebung! benci gila..sorry to others yang suka gila dengan rebung! bau dia masyaAllah..tak bleh blah ok..kalau ada 9 makanan sedap gila atas meja..tp ada satu lauk rebung yang kurang menyenangkan tu,,tak makan pun takpe..

12. tak suka mandi laut..baru nak masuk dalam laut..dah rasa laut sedang menyedut diri ke tengah..ngeri..takmauuuuuuuu nanti sape nak selamatkan..tp kalau terpaksa..dan dipaksa, akan ku tadahkan juga badan nih..

13. tak suka tikus dan ular!..cencurut ke nama dia tu..ada la 2 ekor kot kat rumah..selamba dia je lintas dalam rumah tu tanpa rasa bersalah..tak suka la..geli..asal la takde cam mesin penghapusan tikus..ular pun sama gak..kat belakang rumah ada ular tedung..siap berkampung kat situ..sape pun cam biar je..cam bela plak..takut weiiiiii dia masuk bilik satgi,,,cam mana?

14.  kalau nak keluar memana,susah nak decide baju apa nak pakai..baju dah la terhad..tak meriah..so bila nak keluar tu asyik dok tenung ja baju mana nak pakai..ok ka dak ka..match ke..

15. suka tido..paling syok skali..tp skang sangat susah nak tido..biasala masalah banyak..jiwa kacau..nk tido tak bleh la..

ok dah..gila lah..lama nak siap nih..cam buat exam ja..

sila lah buat..marila pening bersama sama

PUAN AMIE
PUAN SU
PUAN ANITA

13.9.08

dah luah dah!

The rules:
Link to your tagger and post these rules on your blog.
Share 7 facts about yourself on your blog, some random, some weird.
Tag 7 people at the end of your post by leaving their names as well as links to their blogs.
Let them know they are tagged by leaving a comment on their blog.

Share 7 facts about yourself on your blog, some random, some weird.

ya ampun,susah nya nak cita pasal diri sendiri nih..amie..nih kes berat nih..ahaha 

1. saya seorang yang cool.. cewahh perasan ok..hehe tapi betul la..tak tipu..ramai orang cakap..especially yang rapat..la saya seorang yang senang dirapati..pompuan je la..tapi kalau baru jumpa tu cam malu malu beruk a sket kan..tak kenal, nanti mengelabah plak.hehe : D  aku cam malas sangat nak ambik tahu pasal orang lain..kalau orang tu cam tak rapat kalau ko tergolek depan aku pun..aku cam haaaaa..pastu aku buat tatau..saya sangat tak membantu..hehehe...tp kalau ko tu baik dengan aku..sebelum ko tergolek, aku dah sambut siap siap..ahahha..gila dasyat..hehe :D bih kurang la camtu la kurang. 

2. saya seorang yang selekeh..ahahaha..dari skolah sampai skang gak rasanya..cuma skang ada maju sket..ya la ..dah tua kan..nanti orang kutuk akugak sakit hati..tp serious sejak aku study kat U dulu, selekeh cara pompuan la..kalau laki dah cam over sangat plak kan..even ada satu group nih..'bimbos' benci dengan aku..mengutuk aku je manjang..ape dorang hutang dengan aku pun tatau..dorang tu nak pegi kelas pun pakai heels 5" ape gile..terebah depan tangga tu mau aku gelak kuat kuat..

3. saya paling kurang untuk berhias "menghias diri" terima la seadaanya cacat cela pada diri saya ini ...cewahh gila merendah diri..betul la..saya terima seadanya..

SAYA TAKNAK BERPURAKKK PURAKK>>>

4. saya suka merajuk!! actually start merajuk..bila dah hujung hujung bertunang..pastu dah kawen..sampai sekarang..tatau la sebab apa ..mengada betul..benci lak bila pk balik..ehehe..kenkadang tu merajuk takde sebab..emo sial..benciiiii..and my hubby tak pandai pujuk ar..aku nak kena beli buku "cara cara memujuk isteri, dan sebab sebab mengapa isteri merajuk" haaaaaaa ada ke? amie mesti tau punya nih..heheh *wink.

5.  saya suka memasak..walaupun tak pernah kedengaran di dalam blog..tp yg betulnya suka la memasak nih..cuma malas je ..any recipe dalam internet..dari makcik makcik,, kenkawan ofis kiri kanan..kedai farmasi la..travel agents la..driving school la..semua aku mintak..jadi keje ok..bukan mintak aje..buat laaaa..cuma tak pro la kan..sebab selalu nya yang pro nih..hehari je dia masak..ada je benda yang dia nak cipta kan..hehe 

6. saya suka tido..time study dulu..asyik asyik tido je..dok umah sewa tu..sampai dah pening kepala sebab asyik tido..apa lagi nak buat..hehe balik kelas tido..dalam kelas pun tido gak..(kelas yang boring je la)..kalau tak pun..abih kuat tersengguk sengguk dalam kelas..dalam studyroom pun tido..masa melepak..minum tgh malam kat mamak..kalau dah lama sangat..pastu bebudak borak topic gila bosan..bantai tido gak..dalam kereta..kalau orang drive lagi suka..bleh tido je...kalau diri sendiri yang drive..tgh hari ke..menguap sakan..serius punya..cam tak tido setahun..

7. suka netball!!! saya mampu main netball nonstop everyday selama 6 tahun..tp sejak dah habis belajar..dah tak main lagi dah..(bebudak selalu kutuk,,perangai nak ganas je..tapi main netball) ..apa la dosa main netball ni..nampak cam mainan budak pompuan lembik ke..actually sangat tough ok netball nih..mana ada cam dulu lagi dah..main pas pas cam budak skolah..nih ala ala nak cari gaduh dalam padang..ehehhe lelain pun aku mampu la nak main..hoki,bola tampar..bola baling..softball..batu 7, ape je..boleh la..cuma tak la cam netball..netball tu dah cam sebati..dari sekolah sampai la ke U...

sila lah cik cik puan puan untuk menjawab soalan yea..

1.Puan Foxy Farah
2.Puan Rinie
3.Cik Liza
4.Cik Cempaka
5.Puan Anita
6.Cik Shena
7.Sesape je yang rajin! 

5.9.08

yeeehaaaa!

Cik Puan Amie.akan saya jawab soalan yang diberikan :D
1. What were you doing 5 years ago?
2003 la kan, well takde benda lain, time tu aku still study lagi kat Unitar KJ tu..so selain tido,makan,lepak minum,,pegi kelas..pastu bosan ..balik tido..er takde benda lain la..cinta cinta berok tu ada la..cam menghabiskan masa lapang yang banyak sangat tu..

2. What were the 5 things on your to do list today?
1.bayar duit kereta --lambat gila bayar..late charges dah meriah sakan dah
2.pegi dentist - nih pun dah terlebih sebulan..
3.makan nasik - tak puasa yer..heehhe cutiiiiii !! :D -saje nak kantoikan diri..dah betol pun nak makan nasi
4.my sis ajak pg Jusco baru - plan baik dah nak tido..my sis ajak gi Jusco..
5.baca buku baru beli.. - dah beriya nak baca, mysis plak nak baca dulu..esok la pulak 

3. What are 5 snacks that you enjoy?
jarang makan benda benda nih..tp ada gak terjoin kalau ada orang beli kan..
1.cheezels - selalunya orang beli..aku balun sakan
2.nachos - favourite nih..
3.cadbury roast almond - nih selalu beli sebab kalau nak tgk movie layan cokelat nih sangat best!
4.crispy (1bungkus aku makan) 
5.pringles

**ha semua kat atas tu borong kat 7E je..senang dan cepat..murah dan lazat! ahahha *wink

4. What are 5 jobs you've had?
1.buat part time kat kedai cd Ezy Video masa time study dulu..duit tak cukup..biasa la..susah..
2.buat part time kat Levi's KLCC ..paling happening skali..pastu pening je memanjang
3.freelance buatkan assignment utk orang...satu assignment 300 yer..ehhe buat duit..keje keras time      nih.assignment sendiri taknak buat..malas gile..
4.pernah keje kat my dad;s ofis..tpi kejap je..sbb tak tahan asyik kena marah je dengan dia..stressed!
5.keje menghabiskan duit! haahha time study la..tp habis untuk makan je..saya bukan kaki soping..

5. 5 ppl I want to tag.
1.Liza
2.Farah
3.Rinie
4.Zizie
5.Cempaka

28.6.08

erk..soalan midterm

tagged by RINIE! *muach


1. Nama-nama timangan oleh orang yang tersayang:

my mom panggei aku June..kiranya family ke..sedara mara ke..kenkawan semua panggei June..even lecturer masa study pun panggei June jugekk..cuma adik aku je la..panggei aku Kak chik kan.ehhee :D anak2 abang aku, anak kakak aku panggei aku Aunty June.. panggei kakak pun tak kisah ngehhhhhh!. kenkadang org yang tak kenal..tp when aku letak full name dalam surat ke, borang ke..ataupun kalau orang call kat ofis..aku automatic bahasakan aku SITI ..hehe yea yea..sangat suka ok..sangat classic..pastu jd konfius! bila orang call kate nak cakap dengan SITI, aku cam er..SITI yang mana yea..ada dua SITI dalam ofis nih..hahaa padan muka!

then my lovey panggei aku sayang..dulu dia panggei aku honey! skang dah tukar pulek..jangan tukar orang sudehhhhhhh

2. Anda seorang yang.........

aku kah! emm..aku seorang yang suka merendah diri..yerlah kita kena sedar diri kita tu..nanti kang orang tak suka..aku jugak yg stress..boleh dikatakan sensitive jugek..tp bukan kt semua orang..selalunya kat tunang aku atau mak je..lelain takde pulak.yang lain rasanya..oo skang sejak dua menjak nih aku cam panas baran aar..asyik nak marah je.,.tp aku tau la aku bukan camtuh pun sebenarnya..cuma stress..tekanan je..rasa cam nak gila pun ada..

3. Insan teristimewa?

gila la soalan nih..ayat skema gile..insan teristimewa..cam zaman skolah tulis biodata ar bih kurang..erk..of course family,,my beloved frens..close frens..yg idup atau pun yang dah takde..cewahh ayat..yang paling paling paling..my tunang la..mr Hazli.i love u.

4. My favourite food?

apa apa je la..semua pun aku bedal gak..tapi ada pantang larang..aku tak makan rebung yer..diulangi..rebung sangat tidak boleh tahan..bau nya yarabbiiiiiiii..tak bleh blah betul..

5. Favourite Colour?

MERAH, HITAM, sekian terima kasih

6. Favourite Song?

takder yang favourite mane pun..yang mana sedap tak meloyakan tekak aku,,tak buat telinga aku tersumbat sudah..tp sama arr dengan rinie tu..aku tak suka lagu melayu yang meleret,,sengau yang berkurun nak habis tu..ape gila buat lagu camtu..aku tak faham la setengah orang sampai histeria...nangis nangis dengar lagu camtu..tolongla hapuskan lagu lagu tangkap leleh nih..

7. Sikap Yang Membuatkan Anda Stress

orang bebel bebel kat aku tak abih abih
orang yang suka nak paksa paksa aku..semua tu wat aku stress la..rasa cam nak mengamuk nak bebal


8. 3 Benda Yang Mesti Ada Dalam Handbag?

purse, kunci kereta dan handphone

9. Kali terakhir anda menangis beria-ria?

bila arr,,minggu lepas? 2 minggu lepas? i luahkan ketidak puasan hati aku kat tunang aku..hehe yea yea yea..asal luah je nak nangis!! emosi terganggu tau

10. Tag of your friends

1.Cempaka
2.Robot Cinta
3.Zizie

Related Posts with Thumbnails